If you kill all my demons my angels might die too

Vet inte riktigt vad jag ska skriva här,
Finns så kosmiskt mycket jag skulle kunna skriva här, men vet inte om jag kan det.

var hos en underbar krabat i gårkväll, kom hem kl 4 på morgonen sov två timmar sen hoppade jag in i tankbilen som jag hade parkerat utanför villan så den täckte varenda fönster på framsidan så det var rätt fritt från insyn,
märkte att man kan inte gå runt naken i dehär huset trots att man e oftas själv hemma, men grannarna ser tydligen in rätt bra här genom fönstrena... men men, dom måste väl få se nått porrigt också.. ;)

Gick rätt bra jobba idag trots bristen på sömn och vila var enorm, men var glad i stället för pigg, å jag har inte varit såhär glad senaste 2 åren som jag varit nu senaste månaden..

Jaag skulle vilja så mycket, men med min eviga otur så blir det inget, Tror ingen tar mig på allvar längre,
Har gjort en massa dåliga saker, sårat andra människor, Men känner att jag vill lägga allt det bakom mig,
Är redo för någonting nytt, försöker ändra mig, försöker bli bättre.
å allt detta beror på en underbar person, utan dig skulle jag troligen va likadan ännu...

Gillar att krama dig, Men mest av allt gillar jag ditt leende.

vad händer till helgen?? antar att alla ska festa.... hoppas jag lyckas klara mig från det,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0