Söndag

Fan nu e det söndag,

får se fram emot en hård arbetsveckaaa! :/

i helgen har ja ju mest myst på med en söt liten rackare.

idag är det mors dag, köpte rosor till min lilla mamma och ett kort, tror hon blev rätt glad :)
Farmor fyller ju även år idag, men hon e senil å inte i sin bästa form så är mest tråkigt besöka henne, :( 
Bara för några år sen var hon helt normal i skallen, nu är hon så jävla senil och tom i bollen så man blir bara ledsen av att vara där........
bättre få dö frisk än att leva utan minne å inte ha koll på något :/

vet inte vad ja ska hitta på nu, vet inte heller hur ja jobbar i morgon, hoppas ja inte börjar så hemskt tidigt... för vill ju mysa med en person i kväll och de blir så tungt om ja måste börja jobba 04.00 :/ får hoppas på en fin dag i morrn då.

Brännbollsyran blev inte av  för min del, Mina så kallade kamrater hade inte tid att vänta på mig i torsdags, fyra timmar hade dom fått vänta me å dra mot umeå men se det gick inte för sig, å det resulterade i att jag stannade på hemma plan och hade det mycke mysigare än jag hade haft i umeå, har endå inget å hämta där...


nu vill ja ha middag! :/

tjahråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0