Tidernas gym pass

jag joppe å gym anders har kört tidernas gym pass idag, fan så sjukt hård det var, bara råå träna i 1.5 timme.
Men blidde inge magträning för har ännu så satans träningsvärk i magen ;) hahaha, men de e de värt.
i morgon ska jag jobba å sen ska jag till skellefteå på middag å ett möte.

fan... saknar dig så man nästan vill gråta.


ska nog på middag å förfest på valhall innan de sen blir fortsättning i nattklubben,
men vill egentligen bara ligga och titta på dig. men så tur har jag nog inte,

Om Tomten lovar komma med dig till mig på julafton då lovar jag att va tidernas snällase person från och med nu,
hoppas bara tomten läser detta och meddelar mig om hans svar. och är han dum å inte vill komma med dig, då ska jag aldrig mer fira jul......

aldrig velat ha någon så mycket.

standin soldier, tur ja fick höra den låten, blev som rät förtjust i den, inte för att ja hinner fatta så mycket om vad han sjunger om men det låter rätt bra... :)
Har aldrig påstått att ja är smart heller, ;)

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Ja tacka mig ;)

Den är grym!!

2009-05-06 @ 22:40:46
URL: http://anneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0