tröttttt som fan

Blev ju då happis för mig i går,
ville först inte fara dit för min tid i happis är över, var kul som fan förut å vara å rocka på där,
Men nu e man precis lika hatad där som här, Men frågan är ju ifall man orkar bry sig om folk som har ingenting hatar folk som i allafall har litegrann,

Enda nackdelen med gårdagen var att jag inte träffade flickan jag ville träffa, :/ var rätt trist.......

Hade ju vita byxor då vi drog i väg i går, vågar inte ens titta på dem idag, är väl bara slänga dom, kommer då ihåg att Joppe spillde nå jävla öl över mitt vänstra ben :/

Var då sjukt skojj träffa en av dom två som gillar mig i happis :) träffaade mattias, har inte träffat han så värst mkt på senaste tiden sen han blev nykäääär och drog ner på festandet, men igår så jäkla fick vi stå i baren tillsammans som på den gamla goda tiden, vet dock inte hur mkt pengar de gick där men de var då roligt,

igår var en skellefteå booo å kollade på bilen, idag dök en luleå bo upp här i GG, så nu har två varit å sett på min lilla svarta bil,
men sannolikheten att någon köper den är nog inte så stor med tanke på att de flesta oftast ska snåla,

Tror jag ska hoppa från en bro lr nått idag, känner mig så sjukt slut. :/

Tell me if u seek amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0