nu tänkte jag smita in här och skriva några radet åt hjärtat :)

du är världens bästa och underbaraste person. är otroligt glad att jag har dig för du får mig att må sådär bra som bara du kan få mig att må. jag vet att jag inte alltid har varit så snäll, speciellt inte i början. men de är endast för att jag är rädd för att människor ska göra mig illa och lämna mig ensam kvar, men jag vet att du aldrig skulle göra något elakt mot mig medvetet. dig kan man aldrig less på för du hittar ständigt på nya upptåg. 6 månader har snart gått och de känns verkligen inte som de, du har fått mig att känna mig som en prinsessa. jag tycker väldigt mycket om dig, även fast du jävlas en hel del. du är finast och hoppas du är min länge till :) 


Guldvärld!

/ Din Elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0